Mijn eerste reis - Reisverslagen van Aishah M - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Aishah M - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hey allemaal,

over 2 weken rond deze tijd ben ik na een lange reis al bijna aangekomen in Sydney. Het zal er 5.30 in de ochtend zijn. Ik zal twee dagen in Sydney rondzwermen in mijn uppie, en donderdag 14 augustus ga ik richting mijn au pair gezin in Canberra. Ik ben onwijs benieuwd!

Momenteel nog aan het inpakken en voorbereiden.

Liefs, Aishah

Recente Reisverslagen:

Aishah

Heey allen, leuk dat je komt kijken op mijn pagina! It is Aussie-time. Ik zal op deze pagina jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen in kangoeroe-land. Hiernaast uiteraard ook foto's en dergelijke plaatsen. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik heb er zin in :D

Actief sinds 28 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3466

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 05 Mei 2015

Mijn eerste reis

15 Augustus 2014 - 15 Augustus 2014

Life in Sydney & Canberra

Landen bezocht: